« terug naar vorige pagina

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

De huisartsen en andere medewerkers van de praktijk doen hun best u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het zijn dat er iets niet goed gaat.

Als u vindt dat u niet goed behandeld bent of als u een klacht heeft willen wij u vragen om contact op te nemen met uw huisarts. Hij of zij zal dan een afspraak met u maken om een en ander te bespreken in een open gesprek. Indien u dat moeilijk vindt mag u de zaak ook schriftelijk aankaarten of bijvoorbeeld iemand meenemen naar het gesprek met uw huisarts. Komen we er samen niet uit dan is het goed om te weten dat wij aangesloten zijn bij de onafhankelijke geschillen en klachtenregeling van DOKH (graag link bijvoegen naar DOKH klachtenregeling). Informatie hierover kunt u opvragen bij uw huisarts of bij een van de assistentes.

U kunt via een van de twee onderstaande opties een klachtenformulier invullen:

  • Download het formulier om te printen, vul het handmatig in en lever het in bij de praktijk: Download Klachtenformulier
  • Vul het formulier hieronder online in:

 

Klachtenformulier J. Bakx

  • Klachtenformulier
  • Uw gegevens

    Degene die de klacht indient.
  • Gegevens van de patiënt

    Dit kan ook de vertegenwoordiger of nabestaande van de patiënt zijn.
  • Bijvoorbeeld ouder, echtgenote
  • Aard van de klacht

  • :
  • Meerdere keuzes mogelijk


    Bij het versturen van dit formulier geef ik toestemming dat deze gegevens mogen worden gebruikt ten behoeve van de verwerking van de tip of klacht
    Uw gegevens zullen niet worden gebruikt voor andere doeleinden en niet worden verstrekt aan derden. Uw gegevens kunnen te allen tijde weer worden verwijderd.
    Voor volledige informatie over het verwerken van uw gegevens zie ons privacystatement


  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.